15 april 2015

Summer Strawberry Tilda

Op deze heerlijke zonnige dag wil ik jullie dan ook een hele zonnige kaart laten zien met "Summer Strawberry Tilda" uit de "Animal of the Year Collectie" van Magnolia. De tekststempel is een digi en heb ik gekocht bij "The Cutting Cafe". Bij deze kaart heb ik een schattig aardbeienmandje met aardbeien gemaakt maar daarover later in dit bericht meer.


De kaart is gemaakt op wit en kraft Cardstock. Het leuke papier met de aardbeitjes is van Magnolia.


De bloemen heb ik gemaakt met een Doohickey van Magnolia t.w. "Peonies" en het hart in de bloemen is gemaakt met een pons van Joy Crafts met daarin een pareltje. Voor het maken van de aardbeien heb ik de Doohickey "Wild Strawberry & Leaf" gebruikt. Het papier waar de aardbeien uit zijn gemaakt is ook van Magnolia.


De groene bladeren heb ik gemaakt met de Doohickey "Leaf and Swirl". De prachtige witte bladeren zijn gemaakt met stansen van Noor Design evenals de filmstrip. Het leuke bronzen kooitje heb ik gekocht op de Kreadoe en het prachtige kant op de kaart heb ik gekocht bij Live & Love Crafts.


Hier nog even een close-up van Tilda.


Bij deze kaart heb ik een aardbeienmandje gemaakt met het papier van Noor Design waarin ik wat stro en vijf aardbeien heb gedaan.

Ik wil jullie weer bedanken voor het bezoeken van mijn blog en zou het heel leuk vinden als jullie een reactie willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.

Veel liefs,
Carla

Deze kaart en mandje doen mee aan de volgende challenges:
Live & Love Crafts - April Challenge "Signs of Spring"
Magnolia-Licious Challenge - Spring into April
Midweek Magnolias - Show us som metal
Paradise of Magnolia -  Challenge #11 With a charm

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Carla en dan ook nog eens een bijpassend mandje.. Super gedaan!\

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Carla, wat weer een vrolijk lente kaartje.Heel erg mooi gemaakt.Ook het mandje vind ik erg leuk en origineel zo met de aardbeien erin. Groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How delightful! Tilda is certainly celebrating the coming of Spring. Thanks for sharing with us at Magnolia-licious™. Best wishes Barb

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card Carla, wonderful colouring, layering and attention to detail. Love it. Thank you for sharing with us over at Midweek Magnolias. Good luck! Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card! Love all the details. Thanks for joining us at Midweek Magnolias.
    Hugs,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a cute little gift set! Sweet Tilda and the basket is adorable. Thanks for playing with LLC this month.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen